seym4 Tekmeleri vs her şey çok güzel bi hıçkırıktan zevk almıyorum 🤣 çok rahatsız ediyo beni. Sizin düşünceler nasıl?
290392 seym4 bende rahatsız oluyorum sanki nefes alamıyormuş gibi geliyo. Bir an önce bitsin diye bekliyorum
La_le seym4 bişey sorcam onu nasıl anlıyorsunuz 24+3 tekmeleri iyi hoş ama hıckirigi hiç duymadım yada ben anlamadım nasıl
Tubmavi seym4 ya ben tüm hareketlere aşığım bebek hıçkırıktan rahatsız olmuyor diye biliyorum gelişiminin sonucu doğal bir şey o yüzden hiç sıkıntı yok sürekli hıçkırabilir tekmeleyebilir. Şuanda da hıçkırıyor yüzüm gülüyor 🤩 eşimle elimiz karnımda bekliyoruz her hareketinde gülüyoruz hiçbirini kaçırmak istemiyoruz 😍
seym4 La_le böyle arka arkaya pıt pıt eder karnınız. İçinizde seken bi şey varmış gibi. Hatta elinizi koyduğunuzda da o ritmiği hissedersiniz.
Dilhunizade seym4 bende ayni sekil 2 yasinda bir iglum var pesinde kosmaktan onun son uyku saatinde icimdeki bebe de uyusun istiyorum ama tam o vakit hickiriyor rahatsz okuyorum bir an once bitse de uyuyabilsem diyorum
Semanurelkun seym4 ay bende çok hoşlanmıyorum vallahi hele de geceleri tam uyuyacakken.. ritmik şeylerden normaldedi hoşlanmam aynı bölgede aynı vuruş… bi de uzun sürünce hepten huylanıyorum😂😂 Yavruma da üzülüyom çok yoruluyo diye
Fatoo33 Her hareketi hoşuma gidiyor keşke hep iyi olduğuna dahil bir belirti verse hiç durmasa hatta, ama bazen hıçkırığı uzun sürdüğünde sanırım sinirleniyor ve o sinirini benden çıkarıyor canım acıyor 😂
seym4 Fatoo33 zaten hareketli olması ve hıçkırması iyiye işaret canım. Sağlıklı olduğunu gösteriyo. Rabbim hayırla sağlıkla almayı nasip etsin cümlemize
PrensesAnnesi- seym4 onun her şeyi güzel Allahım ağlıcam insan hiç görmediği şeyi özler mi ? Çok özledim kızçemi bi an önce bitse de gelse yavrum kucağıma 31+2 deyim artık çentik atıcam duvarlara 🥺🥺