Alparslannannesi Ben geçen sene Bebeğimi kaybettim kurtaj yaptılar içimde parça bırakmışlar 1 ay sonra yine oldum . Rabbım e cok şükür 3 ay korunduk 3 ay sonra hamile kaldım. Bence bu soruları sorup psikolojik olarak kendi etkileme derim. Çünkü psikolojide ne varsa etkilenir ve olma ihtimalini bedenine beynine yerleştirme derjm. Zamana bırak imkansız diye bir şey yoktur. Rabbım.en kısa sürede hayirli ve sağlıklı bir evlat nasip etsin 🥰