29+2 den selamlar benim bebişte aşırı hareketliydi yani ayakta olayım yatayım hep hissederdim hafta sonu misafirim vardı biraz telaşeli geçti küstü mü naptı azaldı hareket birde daha narin vuruyor normalde dayak yerdim 🤭🤭 baştan biraz tedirgin oldum ama normalmiş sanırım. Erkek bu arada benimde