Merhabalar hanımlar
Biraz geç olsa da bende doğum hikayemi paylaşmak istedim.
37+5de artan gece kaşıntıları ile acile gittim. Bir hafta önce yapılan tahlillerime göre herşey normaldi. Gittiğimde tekrar bir tahlil aldılar ve alt ast değerlerinin tavan olduğunu gördük. Doktorum pazartesi sabahı tekrar aç gelmemi istedi. Tekrar gittik aç karnına alt ast ve ayriyetten başka değerlere de bakıldi. Cumartesi yapılan tahlillerin iki katı değerler olmuş. Doktorumla daha önce normal doğum üzerine planlama yapmıştık. Fakat değerleri gördükten sonra acilen sezaryen almamız gerektiğini söyledi. Ne anneyi nede bebeği riske atamam dedi. Bizde sağlıklı olan herneyse onu kabul edeceğimiz için kabul ettik. Hızlı bir şekilde doğum hazırlığına başladılar. Çok heyecanlandım. Hayatımda ilk defa da ameliyathane ortamına girecektim ve ne olacağı konusunda da haliyle hiç fikrim olmadığı için biraz endişeli biraz kaygiliydim. Epidural mi Spinal mi diye tercih sordular. Ben epidural tercih ettim.
Doğuma girdik ve gerçekten hiç korkulacak birşey olmadığını gördüm. Çok sukurler olsun ki ameliyatta çok iyi geçti. Bebeğim de çok iyi. Hepinize burdan su gibi dogumlar diliyorum. İnşallah hepinizin doğumu çok kolay ağrısız ve acisiz olur. Allah hepinizi sağlıkla kurtarsın dilerim ki 😌😌