esmir Bende en temiz ve sağlıklı olanın normal doğum olduğunu düşünüyorum kendim hamileyim ve doktoruma sonuna kadar normal dedim ve öyle kararlaştırdık inşallah bir problem olmazsa normal doğum yapıcam bir sıkıntı problem olmadıktan sonra korkuyorum diye sezaryen yaptırmayı düşünmem korkanlar oluyor çok canım bazı kişiler bu sebepten sezaryeni tercih ediyor ama keşke korkuları yenip normal doğumu tadabilseler herkesin kendi fikri saygı duymak gerekiyor Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🙏