ilkkalpatisi Kan değerlerinde bu değerin düşük çıktığı var mı kızlar aranızda? kafama taktım uyuyamıyorum şimdi de 24+6 dayız.
Cerenturgay Benim 0.57 çıktı sadece T4um düşüktü diğerleri normaldi levotron başladım 50 mglik sonraki kontrolde 0.55 çıktı 75 mg yükseltti Dr simdi kendimi daha iyi hissediyorum yorgunluğum çarpintim geçti . Olabilecek şeyler korkmayın ilaç tedavisiyle toparlanıyor bebeğe de bı zararı yok k
ilkkalpatisi Cerenturgay çok teşekkür ederim internette güzel şeyler yazmıyor bende buraya sorayım dedim iyiki sormuşum yarın doktorumla görüşcem zaten sağolun 🙏🏼🙏🏼
Cerenturgay ilkkalpatisi çok bilgi kirliligi var sadece internette değil Burda da . Bende çok bakıyordum yazılan herşeye ksndikle alakalı bişey buldugum da baktım kötü etkileniyorum okumuyorum artık . En güzel doktorunuz yönlendirir sizi.
ilkkalpatisi Benim doktorum sonuçlarımı gördü ama başka değer üzerinde konuştuk yoğunlaştık bu değere hiç bakmamış bile olabilir aslında 0,89 çıkmış benimki 0,93 sınır. Ben yinede endişelendim doktora gideceğim bugun