MomBse Harunnisa inşaAllah canım amin Allah korusun stres yapmamaya çalışıyorum elimden geldiğince zaten bu haftalarda çok da takmamak lazımmış ya inşaAllah hareketleri düzene biner o zamanları da görürüz
Harunnisa MomBse insallah dr kontrollerini aksatma ben her gittigimde yasiyor mu diyordum ama o kadar takmamak lazim elimizde degil belki ama orada oldugunu bilmek iyi hiseettiriyor
MomBse Nilay_09 ben daha yeni ilk hissettim günlerdir hatta gece diyorum ki bugün tık yok diyorum eşim dalga geciyor uyumuştur senin gibi mi kızım uykusu gelince uyur diyor 😊 doğrudur inşaAllah hareketli sağlıklı bebislerimiz olur Allah’ın izniyle
merHaticeaglayan Bizde 23 haftadayız ama çok hareketli değil korkuyorum aslında bazen neden az hareket ediyo diye ama herkes aynı değildir herhalde