Ayse_60 sağlıcakla evladına kavuş canım birde Doğumdan sonra yorum yaparsan çok sevinirim mutlaka yaz buralara canım riskli gebeliğe gidiyorum ben de sırf kızımda gerilik var diye küvez olayı olur belki diye ondan orda yaptırmak istiyorum yoksa ilk sezaryenimi olduğum doktora giderdim yine ama küvez yoğun bakım önemli diye burada karar kıldım