Ceydahisir Merhaba kızlaaar bugün tam 30+6 olduk doğum sonrası için hangi korseyi kullandınız yada aldınız? 🥰
user124578 Ceydahisir ilkinde toparlayıcı külot kullanmıştım bunda da ilk birkaç gün kullanacağım ardından yamuna korse aldım onu takacağım baya kişi önerdi kaliteli de duruyor sipariş geldiğinde baktım