Ayrıca doktorum çok suni sancıdan yana değil. Suni verip açılması olan var ama iki gün suni alıp açılması olmayanda çok kişi oluyor diyor. Bebeğide senide sıkıntıya sokmak yerine 40a kadar sancın ve açılma olmazsa sezeryan öneriyorum dedi ve kararı bana bıraktı. İlk gebeliğim başından beri normal doğum istiyordum. Napıcam bilemiyorum 🤷♀️