Al-ed3 Brglyksk_ benimki 8 Nisan olur mu 🙈😂 ama hiç belirtim yok benim ya zaten erken değil mi daha çalışmalara da devam 🙈😂😂
Al-ed3 Brglyksk_ belirti bulmak istemiyorum ben ya 🥲 ama karın ağrım var ve sigara içen biriyim sigara midemi bulandırıyor artık azalttm içmeyi
Al-ed3 Brglyksk_ benimde bugün göğsüm ağrıdı dokununca üstüme bişi giyince ama dediğim gibi anlam yüklemek istemiyorum üzülmemek için
Tugba_usa Brglyksk_ Bende bugun Yarin olucam cok agri oluyor nedense kasiklarimda birkac aydir boyle hayirlisi olsun Insallah ❤️
User1244 Benimkisi 5 nisanda bakalimm nasip kısmet insallah hu ay bizede nasip olur bu ay çok gebe kalan arkadaşlar var