Rmy06 ben 38 kilo ile evlendim aynı kilo ile de hamile kaldım. Zaten evlendiğimden beri her gittiğimde sürekli üzerimde bir yemek ye baskısı vardı, çok zayıfsınlar vs havada uçuşurdu hep. Gerçi bu girdiğim her ortamda böyle de. Şimdi 2 buçuk aylık hamileyim ve taşınacağımız için gelecekler ve ben şimdiden sürekli kilo konuşulacak bebekle ilgili olumsuz şeyler söylenecek diye geriliyorum. İnsanların ağzı torba değil işte büzemiyorsun 😣