Rizeliiiii 11+ 5 gunluk hamıleyım Hamılelıktenmı kaynaklanıyo bılmıyorum ama vucudum çok kaşınıyo hele kol dırsegımın çevresı aşırı ve ayaklarıma kaşıntı olmadıgı halde kızarıklar oluştu sizce normalmı? Bu durumu yaşayan varmı aramızda .