Ben de 33. Haftadayım. Dün ve ondan önceki gün hareketleri çok azdı ama bugün maşallah kendini belli etti :) korkma, büyüdüğü için eskisi gibi hareketli olmuyorlar. Sol tarafına yatıp dinlendiğinde ve tatlı bir şeyler yendiğinde hissedeceksindir. Hiç hareket hissetmezsen git doktora. 🙏