Meleekk miray58 ben taburcu olurken Dr 10 gün sonra dikişlerin alınması gerek demişti. Gidip aldırdım. Ama bazı dikişler alınmıo sanırım. Dr bişey söylemedi mi sana?
gbyalcin miray58 ben özellikle sordum alınacak mı diye doktorum estetik dikiş gerek yok dedi. Sadece beşinci günde ve ikinci ayda kontrole gel dedi. Perşembe günü ikinci ay kontrolüne gidicem