Şöyle söyleyeyim ben 4 hafta boyunca 2cm açılmayla gezdim nişanım felan da gelmişti, hatta evde lavabo aşagıda olduğu için sürekli merdivenlerden inip çıkmam gerekiyordu ama yine de 40+0 da geldi. Yani demem o ki bazıları 2cmle hemen doğuruyor bazılarında ise haftalarca sürüyor. Bebiş ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyor 😍.
Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻