DerinMavii Ara sıra oje süren biriyim genelde regl günlerinde jdjfjdjd bazen sürdüğümde tırnaklarımda uyuşma gibi ağırlık hissi oluyor sebebini hep merak etmisimdir sizde de böyle oluyormuu