gzm-35-35 geçen Perşembe oldu benimki de, ilk yarım saat kalkmadan yattım ilk üç gün hiç iş yapmadım ama sürekli de yatmadım evin içinde dolaştım kan dolaşımı çok önemli sürekli yatmayı tavsiye etmiyor doktorlar. Eğilmedim, ani hareket etmedim dinlendim yani. Çok sağlıklı beslendim zaten bir süredir öyleyim. Sabahları sağlam kahvaltı yaptım yumurta sıkma portakal suyu içtim. Çay ve kahveyi bıraktım. Balık, tavuk, et ve sebze yemekleri yedim az yağlı az tuzlu az baharatlı. Bol bol meyve yedim. Muz özellikle. Kavrulmamış fındık ceviz badem kabak çekirdeği yedim. Günde iki bardak kefir içiyorum bu yüzden kabızlık çekmedim. Doktorun verdiği ilaçları aksatmadan kullandım bu perşembe de kan vericem inşallah tutunmuştur 🥰 dilerim herşey gönlünüzce olur başarılı bir transfer geçirirsiniz💐