Ben de 40+0ım. Beklemedeyim. Hastanem 40+6ya kadar gelmezse sezeryanla alırız dedi. Ama ben doğal sancım gelmeden sezeryan olmak istemiyorum. Ha doğal sancım gelir, açılmam olmaz vs. o zaman sezeryan olmak isterim. Kanalda değil kızım. Hurma yemek, korumasız cinsel ilişki, sıcak duş, belli egzersizler rahim ağzını açıyormuş. Açıldıkça kanala girecektir. Başka fikirler için burada bekleyeyim. Allah hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlar nasip etsin. 🙂