Mltmsncn Suyunuz geldğinde ne kadar süre akmaya devam ediyor? Bizim arabamız olmadığı için taksiyle doguma gitme durumumuz var. Suyum gelirse taksiyle gideceğim için nasıl önlem alabilirim batmamak için? Birde su geldiğinde ne kadar süre gelmeye devam ediyor Tecrubeli anneler yazabilir mi? 😌
Gamzeates Mltmsncn yani kişiden kişiye değişiyor canım kimisinin bir anda boşalıypr baya foş diye kimisinin sızıntı şeklin de yani benim suyum sızıntı şeklin de iç çamaşırımı ıslatacak kadar geliyordu çarşaf falan alın isterseniz iki kat üç kat yapıp oturduğunuz yerin altına serebilirsiniz yani o an ki duruma bakıcaksınız ama mutlaka çarşaf alın bir kaç tane serin oturacağınız yere
AysunUgur Mltmsncn suyun hiç gelmeyebilir canım, stres yapma, gelirse de depend kullanabilirsin, biyerde o şekilde okumuştum, o iyi oluyormuş hastaneye gidene kadar
HEY03D Mltmsncn çok sıkıntı da kalırsan ambulans çağırabilirsin. Bizimde araba şubatta kaza yaptı, acil durum olursa taksi en son çare ambulans çağırırız diye düşündük. Allah’a şükür tamir oldu da geldi.
Mltmsncn AysunUgur her ihtimali düşünüyo insan. Umarım gelmez🙏 Depend bende var ama bir arkadasım tutmaz demişti depend için o yüzden emin olamadım
AysunUgur Mltmsncn anladım canım, yani suyun patlasa bile ben saatlerce akacağını düşünmüyorum, o an evindeysen duşunu al, bi kendine gel öyle çıkarsın yola eğer tabi çok şiddetli sancıların yoksa 🌸
Merrygirl Mltmsncn şahsen benim suyum geldiğinde tutmadı bebek bezi koydum kuzum 🤷🏻♀️ En garantisi o 🤷🏻♀️
Anne12 Mltmsncn canım benim suyum sancı geldikçe çiş yapar gibi akıyordu hatta bu ne mübarek suymus bitmiyor demiştim 😅 ben pet takmistım hastaneye yakındı evimiz hastanedede sürekli pedimi degistirmistim. Kısa sureligine tutar diye düşünüyorum ama kiminde baya geliyormuş istersen hasta bezi kullanabilirsin yada alt açma bezlerinden altına serebilirsin
Esenasel Mltmsncn İlk doğumum da birden boşaldı suyum hastanede yanı bir 6 saat sancıdan falan sonra gelmişti
Mltmsncn Esenasel sancıdan sonrada gelebiliyor demekki. Ben eğer başta gelmezse hastanede patlatıyolar sanıyodum. Herkesin farklı cidden süreci.