İlk gebeliğimde kalbi durdugu için kürtaj oldum su an yıne hamileyim 24 haftalık baya zaman gecmesine ragmen korkular var hala acaba bişey olur mu bebegıme diye hareketini hissetmediğim gün o kadar korkuyorum ki doktora gidince oraya böyle uzanınca doktor iyi bişey diyene kadar ultrasonla baktıgımda içim içimi yiyo sanki