ahmetinoznuru Elayvzz benim de o aylarda sol kasığımda ağrı çok oluyordu bebek büyüdüğü İçin oluyor demişti doktor risk filan yaşamadım hiç çok şükür endişe etmeyin kontrole gittiğinizde de doktorunuza sorarsanız içiniz rahat eder
csmaknc Elayvzz 19+4 her hafta 1-2 gün oluyor canım en azından bel ağrım yok denenecek kadar azaldı ona dua ediyorum ama büyüyor karın ağrısı o yüzden 🙂❤️🤲🏻
Elayvzz ahmetinoznuru hep erkek bebeklerin sol kasık agrısına sebeb olduğunu duydum ne kadar doğru onu bilmiyorum ama bakalım bizim cinsiyet ne çok merak ediyorum
ahmetinoznuru Elayvzz Allah gönlünüze göre sağlıkla versin İnşaAllah eşime de sağdaysa erkek soldaysa kızdır demişti arkadaşı 😁🤷🏻♀️
Neyanii Elayvzz benimde sağda ama erkek dediler hemde 3. Cü gebeliğin 3 tane oldular kız olsun diye hamile kaldım ama oda erkek çıktı allahın yarattığı bir şey gelmez elden