pm2008 ben daha 1 hafta önce ayağım burkuldu ve dizlerimin üstüne düştüm. Ayağım kırıldı ama karnımı ya da belimi vurmadığım için bebeğime bir şey olmadı. 33 haftalık hamileyim şimdi. Doktorum kanama ya ağrı yoksa bir şey olmaz demişti. Ama içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktora gidin bence. Geçmiş olsun 💐