Ssmom Merhaba herkese, son 5 günüm kaldı 40 hafta tamamlanacak ve cuma günü randevum var, sancım var bir haftadan fazladır fakat sıfır açıklık dedi doktor ne yapmam lazım 😑
Asil_hatun Ssmom canm bebeğim hayatım 3 4 saat yürüyüş yap o gece dogurursjn demedi deme ben dogumu istediğim gün yürüyorum akşama doğuruyorum açılmaya aşırı faydasj var 🥰
Bozkurt48fh Asil_hatun hiç dinlenmeden 3-4 saat yürüyüş aralıksız işe yarıyorsa yarın bütün gün yürüyüş dağ bayır gezeyim ben
Asil_hatun Bozkurt48fh yarar canm ama araliksz değil kendini fazla yorma dogumada enerji lazım günde 3 4 saat yürü benim yürüdüğüm ilk gün dogurdm
Sare19 Ssmom bana doktorum özellikle ilişki dedi ve squat yapın çömelme hareketi merdiven inip çıkma aynı gün hepsini yaparsanız başlama ihtimali yüksek
Erelif Benimde yarın 40 oluyor bir haftadır nstde sancım çıkıyor ama açılmam yok kanala da girmemiş daha bende çok merak ediyorum nasıl olacak diye inşallah sağlıklı doğum yaparsınız
Ssmom Erelif inşallah siz de sağlıkla doğum yapar büyütürsünüz, ben de aynı açıklık yok sancı var biraz ama o da çok değil
Erelif Birde bana bebek 4kilo açılmana bağlı normal yaparsın dediler eğer 2 hafta daha gelmezse sezaryen olursun dediler sizin bebek kaç kilo