Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. O zamanda da kalbim sızlıyodu böyle göğüs kafesim sıkışıyo gibi sızlıyo gibi oluyodu nefesimi derin derin alıyodum zorla. Şimdi de adetime 4 5 gün var 2 gündür öyleyim. Akıntım da öyle sulu ki. Ve 2 3 gündür mide yanmam var sabah bulantım da oluyodu. Pazar günü sabah namazından sonra odaya girdiğimde odanın kokusu kötü geldi bana midemi bulandırdı Sizce gebelik belirtisi midir. Dua istiyorum sizden gebelikse de inşaallah tekrardan kimyasal olmaz 🥺