Hatunugur benim ikinci bebe ilkindede erken doğum sancısı vardı altı aylıkken bu dada beş buçuk aylıkken başladı normalde nts de çıkmaz dediler hatta nTS ye almadılar sonra bı bakalım dediler doğum sancısı gibi sancım vardi diyordum doktorlar yoruluyorsun ondan ağrın oluyordur yok yok gazdır diyorlardı sonuç hala sancı çekiyorum ve bu hamileliğim daha zor geçiyor koca koca ilaçlar yutuyorum hayırlısı olsun inşallah Allah büyük 🤗