merhaba herkese.14 haftalık ikizlere hamileyim.ben geceleri sırt üstü yatmaktan çok keyif alıyorum.sağa sola dönüyorum ama sabah hep uyandığımda pozisyonum yinede sırt üstü oluyor.genelde hamilelere sola yatın diyolar(okuduğum sayfalara dayanarak söylüyorum).doktoruma daha henüz sormadım bir sonraki kontrolümde sorucam ama sırt üstü yatmanın 14 haftada olumsuz bir etkisi olurmu?daha karnım cıkmadığı için suan rahat yatabiliyorum böyle ilerleyen haftalarda göbeğimfen yatabilceğimi zateb düşünmüyorum😊