ikiprensannesi dogumum perşembe günü 1 hafta kala bitti yeni,ligim 2 gündür oturuyorum valla . Bayram yaradı bana eşim evdeydi 9 gun onunla beraber mutfak dolaplarını sildik, yatakları çektik altlarını sildik süpürduk iç dış yıkadık yerleştirdik. Tülleri yıkadım ütüledim astik, camları sildik . Antin kuntin detaylı isler , ve agir isler bitti . Pazartesi günü nst var ordan saglik ocagina gidecegim ilaçları yazdırmaya, salı gününe komple agda günü ilan ettim. Çarşamba allah kerim nasil bir psikolojide olurum bilmiyorum perşembe sabahı da spinal sezeryan ile ameliyatta olacagim kismetse sabah 🤲🙏🤩