36+3 oldum gebelik şekerim çıkmıştı ama diyet falan yapmıyorum pek insülin de kullanmıyorum gerek kalmadığı için. Tokluk şekerlerime bakıyorum şekerden beyaz undan uzak durmaya çalışıyorum. Bu aralar hiç dayanamıyorum biraz önce kek yedim mesela şekere baktım 141 olmuş sınır yani 🤦🏻♀️ Çok mu kötü bir şey yapıyorum şekeri olanlar hep diyet mi yapıyor 🤷🏻♀️