BMelek sanırım herkes genel anestezi ile olmuş lokal anestezi ile olan kimse yazmadı henüz. Ben olmaması taraftarıyım direk aslında ama işte kimsenin hayatını tam olarak bilemiyoruz ben elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum şuan. Ama olursa ve pişman olursa o zaman ne yapar bilmiyorum Allah yardım etsin inşallah zor gerçekten ben okuyunca bile çok etkileniyorum zor gerçekten 🙄 nasıl konuşacağımı da bilmiyorum o yüzden burdan sizlerden öğrenmeye çalışıyorum