Glbn34 Kızlar merhaba. 18 haftalık hamileyim. Doktorum sırt üstü yatmayı yasakladı. Zaten hiç yatmıyordum ama yasak denilince insan daha bi korkuyor.😒😁 Geceleri bazen uyandigimda sırt üstü yatma pozisyonunda buluyorum kendimi. Öyle çok yattığımı düsünmüyorum ama birşey olur mu sizce? Bu durumu sizde yaşıyormusunuz?
hunilimom Glbn34 öyle saatlerce yatmak insanı zaten rahatsız ediyor bazen bende gece yüz üstü yattığımı fark ediyorum kolim altında 😂 bende 18. Haftadayım sırt üstü yatınca rahim kasılıyor ve kan akışı çok yavaşlıyormuş aklımda öyle kalmış o yüzden gebelerde uzun süre sırt üstü yatmak önerilmiyor en uygunu sola yatış
Asil28 Glbn34 bende soluma yatıyorum, solum çürümek üzere olduğu için arada sağıma da yatıyorum 😂 eşimede söylemiştim sağa ya da düz yatarsam beri sola çevir diye sağ olsun hiz sektirmiyor çeviriyor😂 00.00 itibariyle oğluşumla 33+1 olacaz inşallah 🙏🧿
Deletedmom727271 Ben arada belimi dinlendirmek için en fazla yarım saat yatıyorum o kadardan bişi olmaz canım. Uzun süre yatmak sakıncalı 😊
Glbn34 Deletedmom727271 içimi rahatlattın valla ben normalde hiç yatmıyordum oyle yatarken bulunca kendimi korkuyorum 😒 ilk hamilelik olunca boyle oluyor galiba insan😁
Glbn34 hunilimom Sağa sola dönüp duruyorum geceleri mecbur surekli solada yatılmıyor maalesef😒 uzun süre yatinca yattığım tarafım tovbe estafurullah felç olmuş gibi hissediyorum😒🙈🙂 hamilelik zormuş😀
Tugcely Valla ben 36 haftalık oldum oturup ağlıcam artık bu yatmak mevzusundan😞 çok zor çekiyorum bende bazen sırt üstü buluyorum kendimi bazen sağ tarafıma yatmış buluyorum Elimizde olmuyor maalesef Allah’a emanetiz artık🤷🏼♀️
Deletedmom727271 Glbn34 geceleri herkes uykusunda kendini sırt üstü bulabilir normal. Uyku hali sonuçta. Bişi olmaz o kadardan. 20.haftadan sonra yüzüstü yatmayın eğer yatıyorsanız. Hamilelikte o sakıncalı biliyorsunuzdur. Sağ sol istediğiniz gibi yatabilirsiniz. Arada sırt üstü de yatın uzun süre olmayacak şekilde eğer ki ihtiyaç duyarsanız. 😊
Glbn34 Deletedmom727271 İnsan korkuyor yinede ama sırt üstü yatmakta rahatlatıyor insanı🙂 Allah hepimize yardım etsin kızlar
Glbn34 Asil28 Bu yatmalar zor durumlar iyiki eşlerimiz var😁 maşaallah 🧿Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏
Deletedmom727271 Glbn34 bu ikinci hamileliğim. İlk hamileliğimde de aynılarını yaptım. Mesela ben sol da rahat edemem hep sağ da yattım 😂 Şimdi de öyle hep sağ da rahat ediyorum. Arada nadir sol da yatıyorum. Sırt üstü de belim ağrıdığı zaman azcık dinlenmek amaçlı yatıyorum. Bebek rahatsız olduğu zaman zaten ağrı giriyor karnına otomatikman dönüyorsun tabi bu hamileliğin ilerleyen zamanlarında olur 😊
Mozcann Sağıma yatıyorum kızım sağımda debelenip duruyor, soluma dönüyorum soluma geçip yine debeleniyor. Sıkıştı zannediyorum huzursuz olup uyuyamıyorum, uyutmuyor sıpam :)