Bana çok yakin dedim oraya gideyim ama nerde kanamam var aciline gittim köpeğe oyle muamele etmezsin. Kadinin sancısı var yuruyemiyor allahim bir bagiriyorlar ben denlendim dedim benden once alın kadın burda doguracak diye kocasi kadin girdi haber gelmeyince sordu dedikleri bukadar merak ediyosan özele gitseydin dogurursa haber gelir sana oldu. Neyse iceri girdim benden küçük bi kiz elinde telefon dedi sikayetim ne kanamam var dedim tlfndan kafasini kaldirmadi bile alin şunu hazırlayın dedi catala aldılar neyse kalabalık bir oda herkes herseyi goruyor afedersiniz. Muane etti kanama alanın var kalk dedi bitti muane gecti koltuguna aldı tlfnu ee ne yapicam dedim gene kafasını kaldirmadan yapacak birsey yok yat dinlen dedim bi igne bir serum düşük önleyici taksaniz pandemiden dolayı serum takamiyorum progestan fitil kullanmissin zaten yapacak bisi yok git yat dedi hala kafası tlfnda…. Neyse ben çıktım baska bi sancılı hasta geldi ama kadın doguruyor o derece birsey sordu ay simdi doktor hanim senle ugrasamaz sinirlendirme doktor hanimi sessiz sessiz otur surda dediler benn şok gecirdim cikarken kadinada allah sizin elinize düşürmesin borc alırım özele giderim bune böyle dedim çıktım bir dhada tovbe allah kapisina düşürmesin. Özele gittim verdım 200 lira kral gibi ilgilendiler dusuk5 önleyici igne yapıldı serum takildi kanamam azaldı. Rabbim orya düşürmesin gidenleride insllahh vicdanli kisilerle karşılaştırsin aminnn