Merhaba bayanlar benim hamile kalmadan basurum vardı ama acımıyordu kanama da olmuyordu bu 1 haftadır falan hem kaşınıyor hem kanıyor hem üstüne fazla oturamıyorum bu nedenle normal doğum olursam daha beter bir şekilde ağrı falan olurmuş sizce normal mı yapsam yoksa sezeryan mı daha doktoruma söylemedim korkumdan 35 haftalık hamileyim 🤦🏻♀️😒