Loveis16 Buse3422 Canan acar Demir’e gidiyorum memnunum doğuma az kaldı memnun kalırım gibi görünüyor şimdilik🌼
Ebrucm Buse3422 bende Emine hanima gidiyorum memnunum kardesimde doğum yaptı herşeyi çok güzel anlatiyor
selinbirincisezen Buse3422 ben daha bugün Saadet hanıma gittim kendisi çok güler yüzlü, pozitif, detaylıca anlatıyor herşeyi ben çok memnunum kendisinden 🤭❤️
Tontikannesi Buse3422 okuduğum araştırdığıklarıma dayanarak Saadet hanım iyimiş ame çok yoğun canan hanım işinin ehli soğuk ilgisiz diyorlar ama gün geçtikçe daha yakın oluyor
Nsy Ben arkadaşımın önerisi ile İlknur Hanım’a gidiyorum. Henüz 2 kez görüştük ama fikrinize saygı duyan pozitif bir doktor bence
Buse3422 Saadet hanıma aldım bende randevu bazı nedenlerden dolayı hastane değişikliği yapmak durumda kaldım ilk defa Saadet hanıma gideceğim
Buse3422 selinbirincisezen yaa inşallah bende memnun kalırım 22 haftalık olduk artık düzenli olsun istiyorum
Senemturan Saadet hanimin met ini cok duydum burada bi cok insanda birdahaki ay nasp olursa bi muayene olmak istiyorm bende ona
Nsy Ben hamileliğimden önce rutin kontrollerim için görüşmüştüm Saadet hanımla memnun kalmamıştım tabi gebelere nasıldır muamelesi bilemiyorum:)
selinbirincisezen KarTanemin bana da çok övdüler ondan bi gitmek nasip oldu ama bayıldım samimiyeti yetti 🤭❤️
elif987 Ben saadet hanıma gidiyorum ve aşırı aşırı memnunum cok ilgili güler yüzlü tatlı dilli🥰 kolay kolay doktora ısınamam ama cok sevdimm can doktorumm❤️
Kbrmoms_ elif987 canım saadet hanım gece doğum yapsan geliyormu benım için o çok önemli bazı doktorlar gece gelmem diyor