Devlet hastanesindeki doktorum yap demisti. Ozeldeki doktorum da tavsiye etmemisti. Ben ne olur ne olmaz pişman olmamak için yaptirayim diye gittim geçen hafta ama maalesef mide bulantilarim da geçmediği için içeceği ictikten sonra dayanamayip istifra etmiştim yarim kaldığı için çok üzüldüm inşallah bir şey olmaz 🥺