Aysmaa Merhaba arkadaşlar son üç ay kalsiyum yüklemesi yapmak gerekiyormuş ilaç kullanan var mı doktorunuz verdi mi
Hande1nur Aysmaa ben şuan 25+4 üm,bana da yeni verdi kalsiyum takviyesi “osteo formula” adı.suan bunu ve demir feramat kullaniyorum
Villanelle Ben 12.haftadan beri kullanıyorum. Doktorum emzirme sonuna kadar kullanabilirsin dedi. Adı microbon k
irem_ekmekci55 Benim doktorum sadece multivitamin kullan dedi ama ilaç vermiyor , süt iç yoğurt ye maden suyu tüket diyor , pek ilaç yatkınlığı yok 😊
irem_ekmekci55 Aysmaa kesinlikle katılıyorum ama işte kafama göre bise kullanamıyorum o yüzden de yemeye gayret ediyorum