Hilalkara Selam anneler dün sabah bu saatlerde planlı sezeryan doğumum icin hastane yolunu tutmuştum başıma geliceklerden habersiz sezeryani kolay bisey zanneden ben esim ve annemle birlikte hastaneye geldik yatisimiz yapildi kan testleri yapildi basda zaten gece 12 den sonra hicbirsey yememistik oda verildi serum takıldı sondami taktı kiz hic acımadı yani öyle dayanilmicak gibi birşey değil herkes yaptırabilir acımıyor hic boşuna korkmayin ve beklemeye basladim doktorum once başka bir bayanı sezeryana aldı ben kan sonuçlarım çıkana kadar saat zaten 11 gibi olmuştu ve hasta bakıcıları beni ameliyathaneye götürmek icin geldi o ana kadar bisey yoktu bende çok heyecanlandım kızımla kavusucaktim ve acaba canim cok yancakmiydi kafamda birsürü soru vardi ameliyathaneye aldılar ve ben elimden olmadan korkudan titremeye başladım belden ignemi yaptılar ve hissetmedim bile bundada hic korkmaya gerek yok sonra beni ameliyat edecekleri sedyeye yatirdilar ellerimi bagladilar ben öğürmeye basladim kendimi cok kastigim icin fenalastim ve beni anestezi uzmani komple uyuttu gozlerimi actigimda ameliyathanedeydim noldu bebeği cikardinizmi dedim evet dedi çoktan simdi seni cikaricaz dedi sagliklimi dedim hicbir sorun olmadığını ogrendim ve ameliyathaneden ciktim kapıda beni bekleyen ailem onları gordum herkes gelmişti odama geldiğimde baş donmesi mide bulantısı yaşıyordum cok şiddetli anesteziden dolayı baya kötüydüm çocuğu bile kucağıma almadım saatlerce serumuma ilaç katıldı ve benim mide bulantim bas dönmem gecti belden assagi uyuşuk olduğu icin zaten karnımda hicbir ağrı yoktu hiçbirşey hissetmiyodum ve sütüm hic gelmedi kızım cok ağladı mama aldik bizde çocuğumu ac bırakamazdım sonra uyusuklugum geçmeye başladı 3 tane serum yedim onlar bitti ilaçların etkisi gecti ve ağrılar acayip bir şekilde dikişleriniz agriyo hiçbirşekilde kıpırdayamadım benimle sabah gelen kadın kalkıp yürümüştü bile ama ben kalkamadım cok denedim ama ayağa kalktığım an düşüncek gibi oluyodum dikişlerim batiyodu o acı zorluyor insani esim beni 2 3 defa yürüttü zorla gece oldu o eve gitti ve annem ben kızım kaldik ben ayrı ağlıyorum kızım ayrı ağlıyor bütün gece susmadık ve ben korktuğum icin iğnece yaptırmadım ağrı kesici çünkü karnım cok agriyodu ve o iğnenin acisinida çekmek istemedim ama sabaha karşı pes ettim ve iğne yaptırdım ıyikide yatırmışım ne ağrı kaldi ne başka bisey o kadar saat boşuna acı çekmişim sabaha karşı uyudum biraz iğneden sonra az once hemşire geldi pansumanimi tazeledi lavman yaptı ve ben bundan da korkuyodum okuduğum şeyler sayesinde ama cok buyuk rahatlık mis yoksa ben kendi çabamla tuvalete çıkamazdım dikişlerim cok sızlıyordu ve sonuç agrım dünkü kadar yok daha kolay yürüye biliyorum ve bugun ıns cikip evimize gidicez herşeyden önemlisi bebegim sağlıklı ve yanimda rabbime şükürler olsun ben cok şanslı bir insanmışım ki bana boyle bir bebek nasip etti bence kızım dünyanın en güzel şeyi bütün çektiğim acılara herşeye değer yeterki o benim yanimda olsun bu kadar uzun yazdım kusura bakmayin sadece basima gelenleri anlattım bilgi sahibi olmanız icin ama şunu soyliyim normal doğumdan korkup sezeryan oldum ama oda dışarıdan bakıldığı kadar kolay değil bunu söylemek istiyorum ama ne olursa olsun bebeğini sağlıkla kucağınıza alın hepsi geçiyor 😍😍😍🐣
Mirzaprens Hilalkara Rabbım analı babalı büyütsün inş kolay doğum maalesef yok ama sonuç mükemmel çok gecmiş olsun