rkyycbnn Slcnsrrf slm biz 14+3 olduk ben bayagı dır hissediyorum ama öyle tekme falan belirgin hareketler degil ama sol tarafa yatınca hissediyorum bişeylerin oynadıgını ve her zmanda olmuyo arada Bi de 4. Hamileligim
Yigitinannesiyim Slcnsrrf Benim biraz kilom da var o yüzden mi bilmiyorum 20 haftalikken seyrelti şeklinde hissetmiştim ilk defa
ElfYldrmm Slcnsrrf Bazı bebekler 21 22. Haftalarında hissettiriyor Ben 13. Haftamda hissetmiştim eğer devam ederse doktoruna söyle seni yönlendirir zaten o
aleynakpnrr Slcnsrrf Bende şuan 18 haftalık gebeyim 2 kez sırt üstü yatarken hissettim ama çok az. İnşallah ilerleyen haftalarda hissederiz çok merak ediyorum net hissettiğimdeki duygularımı 😇🐻