Hulus ya sana kıyamam… okurken kendini gördüm. Hevesim kursağımda kalmıştı, sinirlenip ağlamıştım saatlerce. Kendime kızmıştım. Hatta pişman bile olmuştum…
Yorgunluğuna, halsizliğine yapacak bir şey maalesef yok bunlar hormonların etkisinden dolayı. 10+3 hala aynı şeyleri hissediyorum. Üzerine bir de bel ağrısı eklenerek. Boşuna dememişler annelik kutsal diye 🌺
Şimdi yarın ilk iş sağlık ocağına git ve prilam dr istediğini söyle reçetene yazsın. Mide bulantını anında kesen, mükemmel bir ilaç ayrıca bebeğe zararı hiç yok. Kusman su kaybına sebep olur ve bu çok kötü bir şey. Bu ilacı ben gece yatmadan iki tane alıyorum. Gün boyunca hiç mide bulantısı çekmiyorum. Umarım faydasını görürsün, hamileliğini en kolay şekilde atlatmanı dilerim ❤️