Zuve Kızlar depend kilotlu ped almanizi tavsiye etmiyorum. Üç gündür doğum yaptım bi kere tek kullandım ve kullanışlı görünmesine rağmen malesef ameliyatlj olanlar için kullanisli değil.
Sulemrahkuzey Zuve canım zaten sadece giyerken eğiliyorsun çıkarırken yanlardan yırtıp çıkarıp atıyorsun ayrıca sezaryen olduysan gecelik giymelisin pijama değil
Gencanne01 Zuve canım ben 10 gun oldu sezeryan olalı 1 hafta onu kullandım resmenn hayat kurtarıcıydı benım ıcın sen neden memnun kalmadın
Zuve SunaHakanKaraman bu geniş hastane bezleri oluyor ya onlar çok iyi . Külotlu olunca pijamani cikarman gerekiyor sezeryan olunca eğilim kalmak işkence. Kesinlikle kullanışlı degil
Harunnisa SunaHakanKaraman bende ilk gün hasta bezi takmislardi o gün cikarttim onu zaten ped kullanmaya basladim benim kanamam fazla degildi birde pansumana dikislere bakmaya geliyorlar depend nasildir bilemem
selen8sefam Ben aldım gayet kullanışlı yanlardan yırtıyosun hemen uğraşmadan çıkıyo dünden beri kullanıyoruz
Zuve selen8sefam hiç aklıma gelmedi yırtmak ama yirttigindada kayma durumu Vs olmuyor mu büyük bez çok kullanisli
selen8sefam Zuve onlar öyle kullanılıyo kuzum sadece giyiyosun çıkarırken yırtıyosun iki kenardan tamam bende kendim olsam giyemem zaten annem giydiriyo elbise giydim bide kolay oldu
Zeynepnsenaeslem Ben kullaniyodum ebe gorunce onu kullanma dikislerin hava alsin yoksa cabuk iltihap kapar demsti izin vermemisti kullanmama
Gulsunoyku Ben sezeryan olduktan sonra hastanede doktor bebek bezi vermişti kullanmam için bebek bezinin içine sargı bezi kondurmuştu o şekilde ağır kanamalı günleri atlatmistim
Gozdealpu Ben yanıma depend almıştım ama hastane hasta bezi istedi. Çıkarırken yandan yırtsan bile yenisi için pijama çıkartılmalı. Hiç kolay değil ilk günler. Evde 1 kere kullandım sadece. Bence Hasta bezi daha kullanışlı. 1 hafta sonra bile çok kanaması olanlar için depend iyi olabilir