Adete 4 gün kala kaset test yaptım bariz negatifti. Ama erken olduğunu biliyodum. Adete 2 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgiyi yakaladm. Erken gebelik testi yaptığımda yumurtlama üzerinden 12 gün geçmişti. Adet günü tekrar kaset test yaptım bu defa onda da silik çizgi gördüm. Yani 4 gün arayla yaptım kaset testi ilki negatifti adet günü yaptığımda pozitifi yakalamıştım