Helino Tüp bebek tedavisiyle ikiz bebeklere hamile kaldım,şuan 20 haftalık gebeyim bir ay önce bir tanesini kaybettik ama çoğul gebelik olduğu için hala içimde:( yarım saat önce inanılmaz bir kanama başladı,açık renkte doktorumu aradım progesteron ilaçları ve iğnesi verdi tekrardan,dinlen dedi,kanama durunca gel dedi.bu konu hakkında fikri olan ? Diğer bebeğime bişey olmamıştır değilmi ?allahım ne zor ne zor :(
BuseBasderici Helino yerinizde olsam hemen hastaneye giderdim. En azından bebeğin kalp atışlarına baktırırdım. Kanama durması için makattan fitil veriyor endol adında onu da sorun. Geçmiş olsun
Helino BuseBasderici BuseBasderici endolü sordum zaten dr progesteron hap ve iğne verdiği için gerek yok dedi,ilğiniz için çok teşekkür ederim 🙏
Helino Doktorum kımıldama yat deyince (bir prof gidiyorum) bende belki etken diye yattım :( eşimi ikna edip en yakın semt hastanesine gitmeyi denerim.hareket edip dahada zorlaştırmak istemiyorum durumu 😞
F84 Helino bu tip durumlarda en sagliklisi doktorunuzu dinleyin , iyi ve guvendiginiz bir doktor ise ozellikle 🙏🏻 Rabbim yardimciniz olsun , bebeginizi saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah bol bol dua edin, sevgiler.
Helino Kızlar dayanamadım geçmedi saatler evin çok yakınında bir dr gittim,ulutrasondan baktık güzel kızım hala savaşıyor,maşallahhhhh annesini bırakmıycak inşallah benim mucizem,o minik kalbi pıt pıt 🙏 detayları kendi dr gittiğimde öğrenip yazıcam inşallahhhh,ortak paydaları yatarak istirahat.Dualarını benden esirgemeyen hepinize çok teşekkür ederim,dilerim hayırlısı ile şu 3-4 ay geçer.dualarınıza bundan sonra daha çok ihtiyacım var,Rabbim bin katınıda size versin inşallahhhh 🙏 sevgiyle kalın ❤️