Ruby34 😕yaklaşık 1.5 aydır çekiyorum,31. Haftamızdayız,geceleri özellikle kolum, bileğim,elim,parmaklarım kaskatı oluyor,uyuşuyor,karıncalanıyor. Ben de magnezyum ilacı kullanıyorum ama pek etki etmiyor gibi. Doktorum da 3. Trimesterda bunun normal olduğunu söyledi