YmsGEZER Villanelle Bn gttm doktora erkeğe benzetti çıkıntı var diye 14.haftamfaym ama kesin bsey değil dedi çıkıntı vardı bnde gördüm 16.haftamda tekrar gdcm bakalim
Greyandpink YmsGEZER benim de 12+3te erkeğe benziyor dedi çıkıntı vardı aynı şekilde. 16+3te kesin kız olduğunu söyledi
YmsGEZER Villanelle evet emin değildi cikintidan dolayı erkeğe benziyor dedi bir oglum var inşallah bir de kızım olur o cikinti klitoros döner 😄😄
Ceren12 YmsGEZER valla canım doktordan doktora değişiyor iyi ve tecrübeli bir doktor çıkıntı ile pipiyi ayırt edebiliyor ben ilk gebeligimde bir doktora gittim doktor yüzümden anladı gelse kızına bakim dedi nerden bildiniz kızım olduğunu dedim oda bana kalsn dedi yaşl8 doktor du🥰
Parafin Kız bebekte de çıkıntı oluyor ama bilen biliyor benim oğluma 11+0 da doktor ilk ve son kez söylüyorum erkek dedi karın çevresi geniş iri bebek olacak dedi hepsi çıktı ama burda okuduklarıma çok şaşırıyorum açıkçası herkesin sürekli değişiyor