Kızlar iyi akşamlar ben 3uncu kızıma hamileyim (18+4) ilk kızımda 55 kilo ile hamile kalıp 95 kilo ile doğuma girdim kizim 3.150 doğdu ! 2.ci kızımda 58 kilo hamile kaldım 85 kilo doğuma girdim kizim 3.050 doğdu . Şimdi ise 63 kilo hamile kaldım 18.ci haftadayım ve 76 kiloyum . Yanı ben bebekten daha fazla kilo alıyorum kilodan ziyade tabi bu ödem . Şeker ve tuz fazla tüketiyorum . Ama doğumdan sonra da ben sanki hiç doğum yapmamış gibi oluyorum (birazda genetik sanırım) şimdi sorum şuuuuu . Ben ben değil bebeğin kilo almasını istiyorum . Topaç gibi olsun hanı :) diyet uygulayan varmi neler var diyetiniz de ? Paylaşırmısınızzzz 😍