Doktora gittim doktor adet olunca 2 günü gel muayene edelim dedi bende bekledim bekledim meğer tekrar hamile kalmışım haberim yok doktorda çok şaşırdı ama hamileliğim başlarda çok zor geçti değerlerim çok düşmüş bayağı kansızlık felan çıktı bi dünya vitamin kullandım şuan 37 haftaya girmek üzereyiz ☺️