annelinkoo1 Ya çok fazla karın ağrım var adet olacakmışım gibi 38 haftalık olduk bugün doğum sancısı olabilir mi çokta değil karın ağrısı olur ya öyle
Yigitinannesiyim annelinkoo1 Adet ağrısı gibi bende de oluyor şuanda bile var düzenli ve sık olursa doğum sancısı diye biliyorum 😃