Mubufe Kızlar 15.Haftadayım doktor bidahaki kontrolde rahim ağzını ölçcem alttan dedi randevum yarın ama gördüğüm kadarıyla herkes karından ölçtürmüş alttan ölçtüren car mı sıkıntı olur mu acaba
Marblingg Mubufe gecen sene erken dogumdan dolayı bu sene13.haftada serklaj yaptirdim 37mm ile her gittigimde alttan muayne ile olcum yapar doktor 2 sn surer sonra geri kontrolleri karindan devam eder insallah doguma kadar da boyle olacak.
Villanelle Ben ölçtürdüm. Hem erken doğum riskim hem de 1 cm açıklığım olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım
sedaboz_ Karından çok net olmuyor. Benım daha önce ölçümümde normalde. Geçen hafta 2mm kısalmış en son 33mm denişti normali 35mm miş. İlaç veriliyor ilaçla düzelmezse dikiş gibi bişeleri varmış. Uzayıp kısalan bişey sanırım bu
Mubufe Marblingg yaa diğer kontrolleri de alttan yapacak sanıyorum ben . Geçen sene kaç haftalk doğum yaptınız
Mubufe Marblingg evet öyle yaptı 🤗 karnımdn bebeğe baktı en son alttan ölçtü şükür sıkıntı çıkmadı bidaki kontrolde bida ölçecek