Merhaba anneler 🌸 cumartesi günü dörtlü taramaya girdim. Bebeğin beyninde kist olduğu söylendi. Doktor bizi öyle korkuttu ki anlatamam. Ancak kendime geldim. Başka bir doktora daha kontrole gideceğiz. Bir çok kişide sonradan kaybolmuş. Siz de yaşadınız mı aynı durumu ?