Beni sağlık bakanlığından arayıp sormuşlardı hamilelik var ise hastaneye gitmen gerekiyor dediler hastane ismi verdiler gittim ilgilenildi kadın doğumda kontrol etti kan pıhtılaşması başlamıştı 10 gün kadar kan sulandırıcı kullandım gitmenizde fayda var.